Saturday, February 27, 2010

Still got 13days only =)

Ohya ohya ohya~ i want back kk liao lurhh. Soooooo happy arhh. So fast i can see my laogong jor lurhh =) laogong want wait me orhh. Laogong have guai guai marhh? Laogong have miss me mou?

OMG~ Want exam already lerhh. So scare =( i scare i will not pass orhh. Haiz.. Hope i can pass arhh. I will do my best gehh. Yeahh yeahh yeahh!! Xiiao ni gambateh orhh. Hahaha =P

老公啊老公~
我到底能怎样呢?
听到这个我能没感觉吗?
我是你的老婆诶~
难道我能不生气?
不吃醋?
不伤心?
不爽?
不妒忌噢?
可能这件事对老公来说没什么大不了,
但是我真的很在意的啊~
只是....
我都不知道要怎么说才好,
说不出这感觉。
如果是我,
老公会有什么感觉呢?
我也不知道~
希望老公知道,
我会这样是因为我很爱你...

No comments:

Post a Comment